Förkyld..

Jaa nu var det väl min tur också... Fan hatar att vara förkyld! Så drygt. Så idag har jag varit hemma och ätit massor med halstabletter och druckit te och varmchoklad. Men jag kan säga att min mage inte mår någe bra av alla dessa halstabletter... haha.
Jag kollade på filmen Thor idag och ja den var najs! :D Inte den bästa film jag sätt direkt men den var ändå riktigt bra! Så kolla på den och Chris Hemsworth är ju med i den så den kan ju inte direkt bli dålig haha ;)
 
 
2012-09-07 @ 17:50:56 Permalink


Kommentarer
Postat av: Elsa

Åhhh Chrisss Hemsworth.... han är snygg....och han lillebror också, höhö. Men du får se till att krya på dig :D fast lite skönt att få vara hemma måste det ju vara?

Svar: jaa båda två är riktigt snygga haha! Jepp det ska jag :D haha Jo det är det såklart men det är kul att vara i bageriet så det skulle ha kunnat vara en annan dag då jag hade vanliga lektioner xD
Patricia

2012-09-07 @ 20:13:58
Postat av: Elsa

Åhhh Chrisss Hemsworth.... han är snygg....och han lillebror också, höhö. Men du får se till att krya på dig :D fast lite skönt att få vara hemma måste det ju vara?

2012-09-07 @ 20:13:58
Postat av: Moa Ramstedt

den är ju asbra! men har du sett iron man och iron man 2? för de ska man se innan ju! och du kollar väl "efter eftertexterna" också, för alla Marvel-filmer har ju nåt "litet", typ en liten fortsättning, efter det :DD

Svar: joo den var riktigt bra! Jag har sett ettan men men inte tvåan så ska försöka se den snart :D aha nej det har jag inte gjort! :O å det måste jag kolla upp nu :)
Patricia

2012-09-07 @ 22:24:43
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0