Nuu jäklar!

haha jaa men heeej! ja det var ju ett tag sen sist haha xD

Jaa jag som glömde bort bloggen ett tag menmen. Har inte hänt någe super specielt direkt det har varit luuungt.

Har inte haft mkt alls i skolan heller nu går jag som bara 1 dag i skolan varje vecka så nu har jag som tre skoldagar kvar i skolan sen så är det sommarlov :DD Sååå skööönt hoppas att det blir fint väder så man kan bada och sola mycket!

Men jag var i April på Simple Plans konsert på Tyrol! Såååå bra dom var! Hra sätt dom 2 gånger innan och ja dom var ännu bättre denna gång :D Så ska försöka att lägga upp bilderna snart.

Jaa jag har väl inte så mkt mer att skriva eller joo jag kan ju skriva LOREEN!!!! ååå hon är ju bara för bäääst :))) Hon verkar bara vara såå otroligt snäll och ja så rätt att hon vann i lördags!

 

 

Men jag hoppades lite på Turkiet faktiskt.. hoppades att dom skulle ha kommit på andra plats eller något

:( hahahah sååå dåliga

 

2012-05-29 @ 18:06:11 Blandat Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0