Coriolanus

Har varit ledig nu ända sedan i tisdags så ska till skolan på måndag för å städa bageriet.... Kul!! nää.. inte direkt.

Sen så är det som någon temadag + utedag eller något sen så är det sommarlov! Skööönt :)

Men nu så har det ju inte varit något bra väder alls ju! :( Så man kan ju inte göra något specielt men i tisdags så var det rätt så okej väder så då kunde man ju åka och plocka lite liljekonvaljer! :) Så fina och luktar super gott!

Annars så har jag varit mammas slav hahah xD Näädå jag har hjälpt till med städnig och så bara.

Men i morgon så ska jag ta och göra lite macarons :)) Å så goda!

 

Men ja nu ikväll så har jag nästa tänkt ta och kolla på Coriolanus verkar vara en riktigt bra film tycker jag. Men man vet ju aldrig det kanske är en skit film men vem fan bryr sig? ööö inte jag eller jo kanske lite men öö nä vi slutar där nu...

 

2012-05-31 @ 22:45:07 Blandat Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0