Ellen

Hallå i stugorna! Hoppas det är bra! eller inte...
haha jooo då självklart så hoppas jag det är bra med alla för jag är sååå inte någonsin taskig! Lovaaaar!
Men jaaaa igår så var jag hos Moa på lite avskedsfest, eller vad man ska kalla det xD, och det var super trevligt och mkt gott man kunde äta :D Men åå nu blev jag hungrig..
Kom hem sent så somnade på en gång men gick upp ändå i rätt så bra tid så jag ska kunna somna ikväll.... öö skola imorgon :O Helgerna ska alltid gå så fort! Inte kul. Ska skriva ett fett långt brev till någon och säga att jag tycker att vi ska få helg i 3 dagar!!!!!!! Dom kommer ta mig å stort allvar, det är jag säker på.
 
SUPER TRÅKIGT VÄDER IDAG :(((( Inte kul. Så idag har jag varit till stan ocj kollat lite men sen så har jag inte gjort något specielt. Men nu så har jag suttit och kollat på lite Ellen klipp :) haha hon är fett kul och hennes gäster med :)
Så kolla på detta klipp! Dör vissa gånger i skratt haha.
 
 
2012-08-26 @ 17:15:04 Blandat Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0