lite små frågor på morgonkvisten

Om jag var en färg ... skulle jag vaaaa blå för det är mysigt.

Om jag var ett djur ... skulle jag vara en stor styg... bäver.

Om jag var ett nummer ... vore jag nr 10. För det är ba coolt!

Om jag var en sång ... vore jag All I Want For Christmas Is You - michael bublé för den är bara såååå såå fin!

Om jag var mitt i en dröm ... såå skulle jag vilja vara jultomten :DD

Om jag var en blomma ... så skulle jag vilja vara en vacker Orkidé

Om jag var ett instrument ... så skulle jag vaa en... ukulele

Om jag var ett klädesplagg ... så skulle jag vara en bröllopsklänning

Om jag var en sko ... skulle jag vara ett par converse

Om jag var en dryck ... vore jag en riktigt kall julmust :DD

Om jag var ett fotografi ... skulle jag vilja föreställa en hare på det.

Om jag var en känd person ... såå skulle jag vilja vara hon som spelar eleina i vampire diaries hah åå så kul xD

Om jag var ett väder ... så skulle jag vara ett snöoväder

Om jag var en bok ... aa jag tycker inte om böcker så mycket men isånnafall får det bli Zlatans bok.

2011-12-11 @ 11:21:27 Blandat Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

HAHAHHA duuuu är för roligt! HAha! Orkide! Bröllopsklänning! Hare! julmust! BÄST. :D

2011-12-11 @ 13:22:15
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Moa

asså haha ! men wuut - blå, mysigt?? det är ju en kall färg! :o röööd ska det va, varm färg, deeet är mysigt :D

2011-12-11 @ 19:56:05
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0