Lite julmusik, eller?

Jaa men oj nu var det ett tag sen sist igen.. åå nu känner jag mig dålig att jag inte har skrivit eller lagt upp något här de senaste veckorna haha så jaa skärpning *slår mig med en tomtepenna på fingrana*

 

Men jaaa har inte hänt såå super mkt direkt har varit på läger å så baa. Kan lägga upp lite bilder senare :)

Snart så är det ju jul med! ååå så mysigt :D Julen är nog en av de bästa sakerna på året med allt pynt och all mat och allt bak å mysigheter så jaa jag ÄLSKAR julen!!

Jag har också handlat klart alla julklappar så jag känner mig nöjd så jag inte behöver stressa med det sen.

Det är nu som bara en vecka kvar till jullovet också jag går som nästa vecka och sen måndagen därefter å sen är det jullov! Skööönt. Den veckan känns det som att jag bara kommer att baka haha xD Har så mycket att göra men kommer att bli så kul! :)

Jul känslor 100% eller?

2011-12-07 @ 18:20:26 Blandat Permalink


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha GRYM VIDEO JUH! Haha Bieber har blitt lite mindre barnig efter att han har klippt sig. GILLART!

Nej men vad var det jag skulle säga. Du slår dig med tomtepenna? Tomten inte slå! Tomten ge klappar!

2011-12-07 @ 20:03:45
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/
Postat av: Moa

asså det där med tomtepenna, haha ^^ så bra :D

2011-12-08 @ 20:21:53
URL: http://cabri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0