Gott nytt år!

Ja men hej på er!

 

Nu är det inte många timmar kvar på 2011. Känns som att allt har gått så fort förstår inte riktigt vart tiden tar vägen. Men jag har haft ett riktigt najs år iallafall :DD

Å jag hoppas att 2012 blir ännu bättre :))

 

Har inte gjort eller ska göra någe specielt idag har bara varit hemma å ätit gott och det och bara tagit det lungt, som jag gillar det :)

Men jaa jag ska kanske försöka sova någon timme sen eller om jag ska vara vaken hela tiden.. vet inte riktigt för det är ju hockey i i natt/ morgon kl 04.00! Å jaaaaaaaaa det är ju självklar att man ska se det. Kan ju inte missa gruppspels finalen mellan Sverige - Ryssland!! Heja SVERIGE! Så jävla najs om vi vinner ba om dom inte vinner jaaa.. Då jävlar! haha nää dom är för bra bara så man kan inte bli arg på dom.

 

Men nu så får jag önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

 

2011-12-31 @ 21:41:08 Blandat Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0